پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان
پاشازاده سرمربی تیم فولاد گستر تبریز :

باشکست پرسپولیس برازجان هنوز به صعود فکر کرده و می‌خواهیم که در کورس بمانیم

باشکست پرسپولیس برازجان هنوز به صعود فکر کرده و می‌خواهیم که در کورس بمانیم

 


dsport.ir: 

مهدی پاشازاده عصر امروز در پایان دیدار دو تیم نفت نوین آبادان و فولاد گستر تبریز اظهار داشت: بازی هجومی در دستور کار تیم ما بود و می‌توانستیم این بازی را حتی با پیروزی به پایان برسانیم.

وی اضافه کرد: تیم حریف از موقعیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده کرد و برنده این دیدار لقب گرفت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گستر تبریز با اعتراض نسبت به قضاوت دیدار تیمش با نفت نوین افزود: داوری این مسابقه روز خوبی را پشت سر گذاشت و در نیمه نخست به راحتی از پنالتی تیم ما گذشت.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: خطایی را که بازیکن ما درست چند دقیقه قبل روی بازیکن حریف صورت گرفته بود را به راحتی سوت زد ولی همین اتفاق را در منطقه جریمه تیم آبادانی پنالتی نگرفت.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در حالی که بازی در نیمه دوم پنج دقیقه وقت تلف شده داشت پیش از رسیدن به دقیقه پنج سوت به صدا در آمد.
وی اضافه کرد: اعتراض خود را در پایان دیدار به داور اعلام کرده که تنها با عذرخواهی به رختکن رفت در حالیکه عذرخواهی وی به درد من نمی‌خورد.

وی از دیدار هفته آینده تیم خود در لیگ دسته دوم فوتبال ایران گفت و افزود: در خانه به مصاف تیم پرسپولیس برازجان رفته و اگر هنوز به صعود فکر کرده و می‌خواهیم که در کورس بمانیم باید به پیروزی در بازی بعدی فکر کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, توسط احمد احمدي